2013/12/04

羊毛Keroppi結婚公仔

最近實在懶得寫blog,反正都沒太多人看(?),哈哈~~
一位朋友會在聖誕節結婚,我仲記得她喜歡Keroppi,所以決定做一對Keroppi結婚公仔送比她~
DSC_0859.jpg  


羊毛在一間美勞店買,顏色比之前在羊毛店買的深色~
做一對公仔大細一定要相似,所以要一齊做......我出來工作之後已經沒買Keroppi的東東,又要上網睇圖,所以做一對公仔,無想像中容易......
DSC_0860.jpg

再加上小配件,完成~
DSC_0914.jpg

基本上公仔部分已經完成,打算用一個水晶球狀的外盒,朋友鍾意紫色,又買了一堆紫色的帶裝飾,相片會再放上~
相片比朋友看過,朋友都好鍾意~
DSC_0915.jpg  

我認轉blog之後經常偷懶,希望之後有多些少話題可寫........

本篇轉自Pixnet:

2 則留言:

  1. 好可愛! 我係 $12 店見過有羊毛賣. 不過我未試過做羊毛公仔. 難做嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇下做咩款式,有d係比較容易,建議初做可以買一包包跟款做的,多數包裝有寫難度,有部分會附羊毛針......我自己買一包一隻色,要自己配色同搵圖做~
      12蚊店的都唔算難,有興趣平平地買包玩下都好~

      刪除